Gry


[Gry]


Taktyka walki czarodziejką

[blok]To jest moje najnowsze odkrycie. Czarka z pathem 1.10 jest niezwykle groźna (nie żeby wcześniej była cienka, ale teraz to wymiata;P).
Ja ją rozwijałem w magii lodu + kilka czarów z błyskawic i nieocenione ciepło.
Przy tym stylu gry, kłopoty mogą wtedy sprawiać stwory niepodatne na zimno, wtedy tylko najemnik i kilka piorunów może uratować naszą bohaterkę.
Zaczynamy od statystyk:
-zręczność- jest psu na budę, nie potrzebna jest nam premia do bloku- czarka stoi z tyłu;
-siła- na 100 żeby unieść całkiem niezłą zbroję (potem można jeszcze trochę zwiększyć)
energia- obowiązkowo 200- da to nam olbrzymi wręcz zasób many
żywotność- cała reszta, nie będziemy ginąć tak łatwo;P
Co do czarów, to lodowe przewodzą: kula koniecznie na 20, wysoki poziom mistrzostwa w zimnie( sami zdecydujcie kiedy i ile dać, ale im więcej tym lepiej), zbroja (tu trzeba się zdecydować, czy będziemy używać lodowej, czy energetycznej); kwestią do zastanowienia jest zamieć- działa rewelacyjnie, ale punktów szkoda (sam dałem jeden+ przedmioty zwiększające skile).
Z błyskawic- po jednym do każdej umiejętności trzeba dać, warto także zainwestować dodatkowo w zbroje energetyczną i pole statyczne. Te ostatnie to najlepszy czar Czarki- w kilka kliknięć myszki życie wyjątkowo silnego wroga spadnie do tak małej ilości, że dobicie go to już formalność. Wadą jest mały zasięg- trza podejść bardzo blisko żeby zadziałało.
Z ognia ciepło a maks i tyle. Pomimo, że ogień zadaje największe obrażenia, większość stworów ma zbyt wysokie odporności na ten rodzaj magii.
Wyposażenie czarki jest równie ważne co czary, niezależnie od innych właściwości, przedmioty muszą dawać wysokie odporności i premię do many.
Jako główną broń kulę (+1 do wszystkich umiejętności [albo i lepiej], dobrze żeby dawała coś jeszcze) i tarcza Sigona (także +1 do umiejętności [jak trafi się coś podobnego, to warto zamienić]).

Jako zbroje polecam coś zielonego, lub złotego (jak macie szczęście). Biżuteria sprawia najwięcej kłopotów, tu trzeba nieźle się namęczyć (na kamień Jordana nie ma co liczyc:P). Dobrze by dawało do życia/many i odporności (może pryzmatyczny?) Z talizmanami jest prosto: odporności, mana i szybkie bieganie /chodzenie.
Najemnikiem musi być barb( jak tylko się dojdzie do V aktu). Koniecznie trzeba mu dać miecz zadający durze obrażenia od błyskawic lub ognia (ja swemu jako pierwszy miecz dałem półtoraręczny z 80 dodatkowymi obrażeniami od błyskawic).
Tym stylem gra jest monotonna(i łatwa): kula, teleport, kula, zbroja, pole statyczne, kula, kula, zbieranie itemków, kula, awans ;-]
Jedynym kłopotem jest grobowiec Tal Rasza i główny bos w nim (niepodatny na zimno :-/) ale przy odrobinie zacięcia i on ustąpi pola.
Duel jest podobny: najpierw tarcza energetyczna, potem na przemian kula i teleport. Można od czasu burzę lub zamieć rzucić, ale zawsze należy trzymać dystans (jeżeli myślicie na serio o duelu, możecie kilka punktów do teleportu dać).
Czarka jest najlepszą postacią do walki z innymi graczami (w moim przypadku przez 5 min naparzałem w paladyna o dwa razy większym lewelu. Przegrałem;P).
Od 30 poziomu gra staje się niesamowicie przyjemna. Polecam.

[/blok]


Autor: 26


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

ZAMKNIJ
Polityka prywatności