Gry


[Gry]


Żeby przeżyć, musisz wiedzieć z kim walczysz. Spis potworów w Diablo II

[blok]Chyba najważniejszą częścią gry Diablo II, są właśnie bestie. W każdym akcie spotykamy kilkanaście typów z podgatunkami. Łącznie razem w grze występuje ponad 200 stworków. Wygląd ich i charakterystyka są zróżnicowane. Bestie jednego rodzaju różnią się najczęściej kolorem, choć nie zawsze tylko nim. Mogą one posiadać różne głowy. Niektóre potwory posiadają ich po kilka rodzajów, a niektóre mają tylko jeden. W porównaniu do części pierwszej zwiększono AI naszych przeciwników. Nie zdarzają się, więc sytuacje, gdzie przykładowo stoimy w drzwiach piorąc potwory po kolei. I dobrze, bo dzięki temu rozrywka stała się bardziej emocjonująca. Również dzięki zwiększeniu inteligencji potwory posiadające ręce lub jakieś kończyny potrafią otwierać drzwi, i innego rodzaju przeszkody, co wpływa na realizm gry. W jedynce brak tej opcji ułatwiał mordowanie takich gości jak The Butcher, gdzie po otwarciu drzwi do jego komnaty uciekało się do jakiegoś pomieszczenia z kratami. Po wejściu do niej zamykało się drzwi, a następnie przy pomocy najgorszego łuku bez problemu wysłać można go było do "stwórcy". Również bardzo dobrym rozwiązaniem okazały się generatory i działka. Są to ciekawostki bardzo umilające grę. Szczególnie podobają mi się te w II akcie.
Podstawowe informacje:
Życie: Podczas gry, gdy najedziemy kursorem myszki na potwora, u góry ekranu ukazuje nam się jego nazwa, a w tle za nią jego pasek zdrowia pokazany na czerwono. Rodzaj potwora zależy od koloru nazwy, biała - zwykłe, niebieska - championy, żółta - unikalne. Ilość życie potwora uzależnione jest od liczby graczy w grze. Czyli gdy potwór posiada bazowo 100 życia, a w grze jest dwóch graczy, to wskaźnik jego energii podwaja się, dzięki czemu ma 200 punktów życia. Rodzaje Potworów: W grze występują 3 rodzaje potworów: Demony, Nieumarli i Zwierzęta. Jeśli potwór nie jest opisany jako Demon lub Nieumarły to znaczy, że należy do grupy zwierząt.

Niewrażliwości:
Niektóre potwory posiadają niewrażliwości na magię, obrażenia fizyczne, żywioły ( zimno/ogień/błyskawice ), a także na trucizny. Oznacza to, że potwór jest w 100% odporny na ciosy zadawane w ten sposób. Postacie walczące bezpośrednio takie jak Paladyn czy Barbarzyńca muszą używać umiejętności zadające obrażenia od żywiołów gdy walczą z potworami niewrażliwymi na obrażenia fizyczne. Paladyni powini używać Zemsty, a Barbarzyńcy Szału. Można także wynająć najemnika Maga w III akcie, który będzie nam pomagał eliminować takie bestie. Zbieraj również Talizmany dające wysokie obrażenia od Żywiołów lub Trucizn. Kilka potworów na poziomie trudności Normal ma Niewrażliwości. Na poziomie Koszmar oczywiście jest takich o wiele więcej. Natomiast na Piekle prawie każdy stwór posiada jakieś Niewrażliwości. Mistrzostwo we Władaniu Zimnem, Przekonanie, Zmniejszenie Odporności, a także Zwiększenie Obrażeń nie negują Niewrażliwości Regeneracja życia potworów: Na wyższych poziomach trudności, Potwory regenerują sobie życie bardzo szybko. Używaj więc magicznego bonusu "Potwory nie mogą się leczyć" jeśli jest taka możliwość. Potwory, a poziom trudności: Na poziomie Koszmar i Piekło atrybuty takie jak życie, obrona, doświadczenie, obrażenia, skuteczność ataku, i wszystkie odporności idą w górę. Poziom potworów na poziomie koszmar idzie w górę według formuły: poziom potwora na koszmarze = Bazowy Poziom + 33. Więc 2 lvl Szkieletor na koszmarze ma 35 lvl. Natomiast na Piekle: poziom potwora na piekle = Bazowy poziom + 66. Poziom umiejętności na koszmarze podnosi się o 3 punkty i potwór unikalny dostaje jedną dodatkową umiejętność. Na Piekle umiejętności podnoszą swą wartość o 7, a unikalna bestia otrzymuje dwie dodatkowe umiejętności.

Akt I
Zwykłe potwory:
Upadły ( Demon )
Szaman Upadłych ( Demon )
Kolczasty Bies ( Zwierzę )
Zombie ( Nieumarły )
Monstrualna Bestia ( Zwierzę )
Upadła Łotrzyca ( Demon )
Upadła Łotrzyca - Łuczniczka ( Demon )
Upadła Łotrzyca - Włóczniczka ( Demon )
Szkieletor ( Nieumarły )
Szkieletor - łucznik ( Nieumarły )
Kościotrup - Mag ( Nieumarły )
Ludzie-Kozły ( Demon )
Krwawy Kruk ( Zwierzę )
|Splamiony ( Demon )
Gigantyczny Pająk ( Zwierzę )
Upiór ( Nieumarły )
Fetysz ( Demon )
Wampir( Nieumarły )
Latający Scymitar
Gniazdo Krwawych Kruków
Gargulcowa Pułapka
Potwory super unikalne:
Gorejący Trup ( Nieumarły )
Biszibosz ( Demon )
Kościołamacz ( Nieumarły )
Krwawa Orlica ( Demon )
Zimny Kruk ( Demon )
Rakaniszu ( Demon )
Gałęzioręki ( Zwierzę )
Griswold ( Demon )
Hrabina ( Demon )
Pomiot Czeluści ( Demon )
Popiół z Kości ( Nieumarły )
Kowal ( Demon )
Andariel ( Demon )

Akt II
Zwykłe potwory:
Skoczek
Żuki
Piasecznik
Młode Piasecznika
Piekielne Sępy
Rój | Szablokot
Procarz
Mumia
Doskonalsza Mumia
Piaskowy Jeździec
Demon Nietoperz
Żmijoszpon
Tępogłów
Iglica Błyskawic
Sarkofag Mumii
Ognista Wieża
Potwory super unikalne:
Radament
Pełzająca Część Twarzy
Krwawa Wiedżma
Bryzgacz
Zimnoczerw Kopacz
Mroczny Starzec
Zęboskóry
Ognistooki
Demonolog
Prastary Kaa 'Bezduszny'
Duriel

Akt III
Zwykłe potwory:
Szaman Fetyszy
Olbrzymi Komar
Cierniowy Drzewiec
Małpa Demon
Żabi Demon
Płonąca Dusza
Kościany Fetysz
Czerw
Fanatyk Zakarum
Duchowny Zakarum
Członek Rady Zakarum
Potwory super unikalne:
Sszark Płonący
Leśny Doktor Endugu
Burzowe Drzewo
Wojowniczka Sarina
Lodowy Jastrząb
Ismail Plugaworęki
Geleb Ognistopalcy
Toorc Lodowa Pięść
Breem Iskrząca Pięść
Wyand Pustoszyciel
Maffer Smokoręki
Mefisto

Akt IV
Zwykłe potwory:
Siewca
Mega Demon
Rzygacz
Rycerz Zapomnienia
Nikczemna Matka
Nikczemny Pomiot
Potwory super unikalne:
Izual
Hefasto Zbrojmistrz
Wielki Wezyr Chaosu
Lord De Seis
Zatruwacz Duszy
Diablo - Pan Terroru

[/blok]


Autor: 11


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

ZAMKNIJ
Polityka prywatności