Gry


[Gry]


Gothic II: Noc Kruka

[blok] Do tej pory nikt nie był pewien, co kryje się za górami na północnym wschodzie. W „Nocy Kruka” możesz się tego dowiedzieć! Czeka na ciebie całkowicie nowy świat – musisz tylko odnaleźć do niego wejście. Pomogą ci w tym członkowie „Kręgu Wody”!
Cytat z instrukcji

W G2:NK doświadczymy nowych wspaniałych przygód. Akcja rozgrywać się będzie w znanym już nam świecie z G2,a także w tajemniczym Jarkendarze. Twórcy gry w pełni zintegrowali dodatek z grą co powoduje, że to gracz decyduje czy wykonywać zadania związane z główną fabułą, czy dodatkiem. Takie rozwiązanie wprowadza również dodatkowe elementy i rozwiązania do zadań jakie poznaliśmy w G2. Oprócz tego twórcy wprowadzili wiele nowych przedmiotów i broni, które pomogą nam w zwalczaniu zła.
Przemierzając znany nam z części 2 świat, będziemy mogli się natchnąć na Magów Wody, a także tajemniczy Pierścień Wody. To z nimi wiąże się główna fabuła dodatku. W sumie już na wstępie gry, dowiemy się od Xardasa, że tajemnicze trzęsienia ziemi, zakłócają równowagę. Tym właśnie problemem będziemy się zajmowali wraz z członkami wcześniej wymienionych grup. Przy okazji spotkamy starych przyjaciół z koloni karnej. Magowie Wody, nie będą zachwyceni z tego spotkania, ale szybko zdobędziemy ich przyjaźń. To właśnie dzięki ich znajomości będziemy mogli przenieść się do tajemniczego Jarkendaru – niezbadanej części Khorinis. Tam czeka na nas kolejna przygoda.
Jak sam tytuł wskazuje, dane nam będzie zmierzyć się z Krukiem, którego poznaliśmy w części pierwszej. Spotkamy także piratów i bandytów, którzy również odegrają pewną rolę w całym zajściu. Będzie nam dane przyłączyć się do nich. Pewnie zastanawiacie się jak to możliwe. Otóż nowe gildie, które pojawiły się w dodatku, są niezależne od tych z Gothic2. Tak więc, oprócz bycia np. Magiem ognia, dane nam będzie wstąpić w szeregi bandytów, piratów i pierścienia wody, co narzucone jest przez fabułę gry.
Przemierzając nie zbadane tereny, natchniemy się na nowe zagrożenia. Twórcy zadbali o to, tworząc nowe rodzaj stworów, takich jak Bagienny szczur, Kamienny strażnik czy polny pełzacz. W walce z nimi pomogą nam nowe czary, a także magiczne tablice. Każda magiczna tablica zwiększa na stałe jedną z cech. Tak więc by zostać dobrym łucznikiem, będzie można zdobyć odpowiednie tablice, które podwyższą umiejętność posługiwania się łukiem. Żeby nie było tak łatwo, twórcy gry postanowili zmienić poziom trudności. W tym celu zwiększyli zdolności bojowe potworów, wymagania broni, a także koszt przyznawanych punktów. Gdy nasz bohater przekroczy granicę 30 punktów jednej z cech, za następne punkty będzie musiał zapłacić 2 punkty nauki. Zdobywając 60 punktów, będzie musiał zapłacić za każdy kolejny 3 punkty nauki i tak dalej. To powoduje, że należy się wcześniej zastanowić na co poświęcić punkty nauki. Wydaje się to kłopotliwe, ale łatwo będzie można znaleźć odpowiednie amulety/pierścienie które nam to wynagrodzą. Teraz będzie się trzeba mocno natrudzić, by móc przejść całą grę.

To praktycznie wszystko co zmieniło się w grze. Muzyka i grafika pozostały bez zmian. Również wymagania sprzętowe się nie zmieniły. Czekając na Gothic 3 będziemy mogli umilić sobie ten czas grając w Noc Kruka, którą wszystkim polecam.

[/blok]


Autor: 447


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

ZAMKNIJ
Polityka prywatności