[blok]Lista powstała na specialną proźbę Tixona i w założeniu ma pomóc początkujący w stawianiu pierwszych kroków. Dotyczy potworów z multi.
Gipath
Hp- życie, można je zmniejszyć czarem osłabienie, lub zwiększyć siłą
Atak- współczynik odpowiadający za trafienie. Jeżeli atak jest większy od obrony przeciwnika, to zawsze trafia.
Obrona- odwrotne do ataku.
Obrażenia- zadawane obrażenia i ich rodzaj
Zbroja- obrażenia są redukowane o wartość zbroii.
Odporności- odporność na dane obrażenia (maja mniejszy efekt)
Widok, szybkość, działanie- bez większego znaczenia, nieuwzględnione.
Młody dzik
Hp 11
Atak 12
Obrona 12
Obrażenia 7-13 kłute
Zbroja 7
Odporność --------
(Trofeum- cięka skóra warta 4 sz złota, przez większość czasu, zdobywamy na nim fundusze i doświadczenie)
Młody wilk
19
19
19
8 – 15 kłute
8
Młoda trująca żaba
8
12
12
7-13 kwas
7
Kwas
Szczenię nietoperza
8
12
12
7-13 Błyskawica
7
Niedoświadczony rozbójnik
19
19
19
8-15 cięte
8
Niedoświadczona wiedźma rozbójników
12
19
19
8-15 kłute
8
Niedoświadczona rozbójniczka
19
19
0
8-15 kłute
8
Młody ork wojownik
19
19
19
8-15 cięte
8
Młody jasnowidz
12
19
19
8-15 obuchowe
8
Jasnowidz
25
33
33
11-20 obuchowe
10
Młody goblin
11
12
12
7-13 cięte (procarz obuchowe)
7
(gobliny posiadaja bardzo mało złota, więc nieopłaca się ich zabijać z myślą o zdobywaniu funduszy)
Młody ork łucznik
19
19
0
8-15 kłute
8
Słabe bansche
19
19
19
8-15 cięte
8
Stary wilk
50
40
40
12-22 kłute
11
Gorący błędny ognik
40
40
40
12-22 ogień
11
Kłute ,cięte
Silne bansche
70
47
47
14-25 cięte
12
ogień
Młody czarny dzik
50
40
40
12-22 kłute
11
Dorosły ork
70
47
47
12-25 cięte
12
Dorosły ork łucznik
70
47
0
12-25 kłute
12
Doświadczony jasnowidz
50
47
47
15-25 obuchowe
12
Stara trująca żaba
40
40
40
12-22 kwas
11
kwas
Stary tygrys
70
47
47
14-25 cięte
12
Dorosły nietoperz
40
40
40
12-22 błyskawica
11
Dorosły dzik
27
26
26
9-17 kłute
9
Ork łucznik
40
33
0
11-20 kłute
10
Ork wojownik
40
33
33
11-20 cięte
10
Dorosła trująca żaba
18
26
26
9-17 kwas
9
kwas
Straż orków
60
33
33
11-20 cięte
30
(wartość zbroi powoduje, że sami nie pokonamy go, broń z Gipath nie zada im żadnych obrażeń)
Dorosły wilk
40
33
33
11-20 kłute
10
Błędny ognik
18
26
26
9-17ogień
9
kłute cięte
Młody jaszczur
40
33
33
11-20 kłute
10
obuchowe
Silny tygrys
100
61
61
17-32 cięte
14
Szkielet
80
54
54
15-28 obuchowe
13
kłute i błyskawica
Stary nietoperz
60
54
54
15-28 błyskawica
13
Dorosły czarny dzik
80
54
54
15-28 kłute
13
(Trofeum- twarda skóra, co czyni z niego obiekt polowań na pierwszej wyspie).
Płonący błędny ognik
60
54
54
15-28 cięte
13
kłute i cięte
Nieumarły żołnierz
100
61
61
17-32 obuchowe
14
Nieumarły nekromanta
120
82
82
25-46 cięte
19
Matka błędnych ogników
120
82
82
25-46 ogień
19
kłute i cięte
Szkielet żołnierz
100
61
61
17-32 obuchowe
14
kłute i błyskawice
Ingos
Młody śnieżny tygrys
120
68
68
20-36 cięte
16
(Trofeum- skóra białego tygrysa- 300sz złota.)
Młody niebieski trol
150
75
75
22-41 obuchowe
17
kwas i kłute
Młody czarny jednorożec
160
96
96
32-59 błyskawica
23
błyskawica
Łucznik leśnych ludzi ( biały klan)
120
68
68
20-36 kłute
16
Wojownik
150
75
75
22-41 obuchowe
17
Łucznik
150
75
0
22-41 kłute
17
Pies
120
68
68
20-36 kłute
16
Żywiołak śniegu (mały)
150
75
75
22-41 obuchowe
17
Dorosły śnieżny tygrys
180
82
82
25-46 cięte
19
Dorosły niebieski trol
210
89
89
28-52 obuchowe
21
Strzelec
210
89
0
28-52 kłute
21
Doświadczony wojownik
210
89
89
28-52 cięte
21
Baldie
400
110
110
40-75 obuchowe
28
Jeleń królewski
160
96
96
32-59 kłute
23
błyskawice
Strażnik robalogłowych
140
89
89
28-52 błyskawice
21
ogień i błyskawice
Pan robalogłowych
230
110
110
40-75 błyskawice
28
ogień i błyskawice
Zabójczy tygrys
210
89
89
28-52 cięte
21
Suslanger
Silny cyklop
500
124
124 ( obrona faktyczna 0)
51-94 obuchowe
33
kłute
Dziecko cyklopa
290
103
103 ( obrona faktyczna 0)
36-66 obuchowe
25
kłute
Młoda hiena
250
96
96
32-59 kłute
23
Piaskowe bansche
250
96
96
32-59 cięte
23
ogień
Młody pająk
250
96
96
32-59 kłute
23
ogień i kwas
Młody czarny trol
290
103
103
36-66 obuchowe
25
kłute i kwas
Młoda harpia
160
96
96
32-59 cięte
23
ogień
Młody piaskowy ogr
290
103
103
36-66 obuchowe
25
kłute
Początkujący żołnierz
290
103
103
36-66 kłute
25
Początkujący wiedźmin
190
103
103
36-66 kłute
25
Magik zombi
310
124
124
51-94 cięte
33
Początkujący łucznik
290
103
0
36-66 kłute
25
Dorosła harpia
230
110
110
40-75 cięte
28
ogień
Dorosła hiena
400
110
110
40-75 kłute
28
Silne piaskowe bansche
230 lub 400
110
110
40-75 błyskawica
28
błyskawica lub ogień
Żołnierz
400
117
117
45-84 cięte
30
Łucznik
400
117
0
45-084 kłute
30
Wiedźmin
400
117
117
45-084 kłute
30
Dorosły pająk
400
110
110
40-75 kłute
28
ogień i kwas
Aiset-Bek
500
145
145
72-134 obuchowe
44
kłute i kwas
Dorosły czarny trol
400
117
117
45-84 obuchowe
30
Dorosły piaskowy ogr
400
117
117
45-84 obuchowe
30
kłute
Jaskinia
Strażniczka zombie
1300
150
150
114-212 obuchowe
65
obuchowe i błyskawica
Żołnierz zombie
800
145
145
72-134 obuchowe
44
obuchowe i błyskawica
Weteran żołnierz zombie
2100
150
150
180-334 obuchowe
95
obuchowe i błyskawica
Najemniczka zombie
2100
150
150 (prawdopodobnie 0)
180-334 obuchowe
95
obuchowe i błyskawica
Rozbójniczka zombie
800
145
145 (prawdopodobnie 0)
72-134 obuchowe
44
obuchowe i błyskawica
Cień jasnowidza
600
150
150
81-150 kwas
49
kwas
Cień wiedźmy
1000
150
150
128-238 kwas
72
kwas
Kapral
800
145
145
72-134 obuchowe
44
Kapral łucznik
800
145
0
72-134 kłute
44
Stwory z jaskini są niepełne. Powód jest prozaiczny: Tixon ma za słabą postać na to, żeby samemy sobie zwiedzać jaskinię;]
[/blok]
Autor: 30
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.