Gry


[Gry]


Zwierzyniec z Evil Islands

[blok]Lista powstała na specialną proźbę Tixona i w założeniu ma pomóc początkujący w stawianiu pierwszych kroków. Dotyczy potworów z multi.
Gipath
Hp- życie, można je zmniejszyć czarem osłabienie, lub zwiększyć siłą
Atak- współczynik odpowiadający za trafienie. Jeżeli atak jest większy od obrony przeciwnika, to zawsze trafia.
Obrona- odwrotne do ataku.
Obrażenia- zadawane obrażenia i ich rodzaj
Zbroja- obrażenia są redukowane o wartość zbroii.
Odporności- odporność na dane obrażenia (maja mniejszy efekt)
Widok, szybkość, działanie- bez większego znaczenia, nieuwzględnione.
Młody dzik
Hp 11
Atak 12
Obrona 12
Obrażenia 7-13 kłute
Zbroja 7
Odporność --------
(Trofeum- cięka skóra warta 4 sz złota, przez większość czasu, zdobywamy na nim fundusze i doświadczenie)
Młody wilk
19
19
19
8 – 15 kłute
8

Młoda trująca żaba
8
12
12
7-13 kwas
7
Kwas

Szczenię nietoperza
8
12
12
7-13 Błyskawica
7

Niedoświadczony rozbójnik
19
19
19
8-15 cięte
8

Niedoświadczona wiedźma rozbójników
12
19
19
8-15 kłute
8

Niedoświadczona rozbójniczka
19
19
0
8-15 kłute
8


Młody ork wojownik
19
19
19
8-15 cięte
8

Młody jasnowidz
12
19
19
8-15 obuchowe
8

Jasnowidz
25
33
33
11-20 obuchowe
10

Młody goblin
11
12
12
7-13 cięte (procarz obuchowe)
7
(gobliny posiadaja bardzo mało złota, więc nieopłaca się ich zabijać z myślą o zdobywaniu funduszy)

Młody ork łucznik
19
19
0
8-15 kłute
8

Słabe bansche
19
19
19
8-15 cięte
8

Stary wilk
50
40
40
12-22 kłute
11
Gorący błędny ognik
40
40
40
12-22 ogień
11
Kłute ,cięte

Silne bansche
70
47
47
14-25 cięte
12
ogień

Młody czarny dzik
50
40
40
12-22 kłute
11

Dorosły ork
70
47
47
12-25 cięte
12

Dorosły ork łucznik
70
47
0
12-25 kłute
12

Doświadczony jasnowidz
50
47
47
15-25 obuchowe
12

Stara trująca żaba
40
40
40
12-22 kwas
11
kwas

Stary tygrys
70
47
47
14-25 cięte
12

Dorosły nietoperz
40
40
40
12-22 błyskawica
11

Dorosły dzik
27
26
26
9-17 kłute
9

Ork łucznik
40
33
0
11-20 kłute
10

Ork wojownik
40
33
33
11-20 cięte
10

Dorosła trująca żaba
18
26
26
9-17 kwas
9
kwas

Straż orków
60
33
33
11-20 cięte
30
(wartość zbroi powoduje, że sami nie pokonamy go, broń z Gipath nie zada im żadnych obrażeń)
Dorosły wilk
40
33
33
11-20 kłute
10

Błędny ognik
18
26
26
9-17ogień
9
kłute cięte

Młody jaszczur
40
33
33
11-20 kłute
10
obuchowe

Silny tygrys
100
61
61
17-32 cięte
14

Szkielet
80
54
54
15-28 obuchowe
13
kłute i błyskawica

Stary nietoperz
60
54
54
15-28 błyskawica
13

Dorosły czarny dzik
80
54
54
15-28 kłute
13
(Trofeum- twarda skóra, co czyni z niego obiekt polowań na pierwszej wyspie).

Płonący błędny ognik
60
54
54
15-28 cięte
13
kłute i cięte

Nieumarły żołnierz
100
61
61
17-32 obuchowe
14

Nieumarły nekromanta
120
82
82
25-46 cięte
19

Matka błędnych ogników
120
82
82
25-46 ogień
19
kłute i cięte

Szkielet żołnierz
100
61
61
17-32 obuchowe
14
kłute i błyskawice

Ingos


Młody śnieżny tygrys
120
68
68
20-36 cięte
16
(Trofeum- skóra białego tygrysa- 300sz złota.)

Młody niebieski trol
150
75
75
22-41 obuchowe
17
kwas i kłute

Młody czarny jednorożec
160
96
96
32-59 błyskawica
23
błyskawica

Łucznik leśnych ludzi ( biały klan)
120
68
68
20-36 kłute
16

Wojownik
150
75
75
22-41 obuchowe
17

Łucznik
150
75
0
22-41 kłute
17

Pies
120
68
68
20-36 kłute
16

Żywiołak śniegu (mały)
150
75
75
22-41 obuchowe
17

Dorosły śnieżny tygrys
180
82
82
25-46 cięte
19

Dorosły niebieski trol
210
89
89
28-52 obuchowe
21

Strzelec
210
89
0
28-52 kłute
21

Doświadczony wojownik
210
89
89
28-52 cięte
21

Baldie
400
110
110
40-75 obuchowe
28

Jeleń królewski
160
96
96
32-59 kłute
23
błyskawice

Strażnik robalogłowych
140
89
89
28-52 błyskawice
21
ogień i błyskawice

Pan robalogłowych
230
110
110
40-75 błyskawice
28
ogień i błyskawice

Zabójczy tygrys
210
89
89
28-52 cięte
21

Suslanger



Silny cyklop
500
124
124 ( obrona faktyczna 0)
51-94 obuchowe
33
kłute

Dziecko cyklopa
290
103
103 ( obrona faktyczna 0)
36-66 obuchowe
25
kłute

Młoda hiena
250
96
96
32-59 kłute
23

Piaskowe bansche
250
96
96
32-59 cięte
23
ogień

Młody pająk
250
96
96
32-59 kłute
23
ogień i kwas

Młody czarny trol
290
103
103
36-66 obuchowe
25
kłute i kwas

Młoda harpia
160
96
96
32-59 cięte
23
ogień

Młody piaskowy ogr
290
103
103
36-66 obuchowe
25
kłute

Początkujący żołnierz
290
103
103
36-66 kłute
25

Początkujący wiedźmin
190
103
103
36-66 kłute
25

Magik zombi
310
124
124
51-94 cięte
33

Początkujący łucznik
290
103
0
36-66 kłute
25

Dorosła harpia
230
110
110
40-75 cięte
28
ogień

Dorosła hiena
400
110
110
40-75 kłute
28

Silne piaskowe bansche
230 lub 400
110
110
40-75 błyskawica
28
błyskawica lub ogień

Żołnierz
400
117
117
45-84 cięte
30

Łucznik
400
117
0
45-084 kłute
30

Wiedźmin
400
117
117
45-084 kłute
30

Dorosły pająk
400
110
110
40-75 kłute
28
ogień i kwas

Aiset-Bek
500
145
145
72-134 obuchowe
44
kłute i kwas

Dorosły czarny trol
400
117
117
45-84 obuchowe
30

Dorosły piaskowy ogr
400
117
117
45-84 obuchowe
30
kłute

Jaskinia



Strażniczka zombie
1300
150
150
114-212 obuchowe
65
obuchowe i błyskawica

Żołnierz zombie
800
145
145
72-134 obuchowe
44
obuchowe i błyskawica

Weteran żołnierz zombie
2100
150
150
180-334 obuchowe
95
obuchowe i błyskawica

Najemniczka zombie
2100
150
150 (prawdopodobnie 0)
180-334 obuchowe
95
obuchowe i błyskawica

Rozbójniczka zombie
800
145
145 (prawdopodobnie 0)
72-134 obuchowe
44
obuchowe i błyskawica

Cień jasnowidza
600
150
150
81-150 kwas
49
kwas

Cień wiedźmy
1000
150
150
128-238 kwas
72
kwas

Kapral
800
145
145
72-134 obuchowe
44

Kapral łucznik
800
145
0
72-134 kłute
44

Stwory z jaskini są niepełne. Powód jest prozaiczny: Tixon ma za słabą postać na to, żeby samemy sobie zwiedzać jaskinię;]
[/blok]


Autor: 30


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

ZAMKNIJ
Polityka prywatności