Gry


[Gry]


Jak zrobić dobrego jabola- czyli alchemia w Might and Magic

[blok]Ponieważ proces alchemii w Might and Magic jest dosyć zawiły ;-], przedstawię tutaj prawie kompletne receptóry.
Zaczniemy od szóstej częśći. Pierwszym składnikiem mikstury, którą powinieneś posiadać, jest pusta butelka. Do niej wkładasz jeden z trzech podstawowych składników: niebieski- przywraca moc magiczną, czerwony- przywraca HP, a żółta zwiększa o 10 wszystkie współczynniki. Jeżeli chcesz być uleczonym z zatrucia, powinieneś zmieszać czerwony z niebieskim, otrzymasz ładną i skuteczną miksturkę koloru fioletowego. Czerwona i żółta dają pomarańczową, a niebieska z żółtą- zieloną.
To były podstawowe mikstury (w kolejnych częściach, czeba mieć alchemię na ekspercie). Teraz wszystkie nazwy będę podawać, tak jak w wersji angielskiej.
Superme protection = Orange+ Green
Restoration (leczy wszystkie złe stany oprócz zamiany w kamień)= Purple + Green.
Extreme energy= Orange+ Yellow
Super Resistance= Green+ Blue
Heroism= Orange+ Red
Haste= Green+ Yellow
Stone skin= Orange+ Blue
Bless= Purple+ Blue
Divine Power= Extreme energy+ Purple (Istnieją jeszcze dwie inne czarne mikstury, ale wiecie, pamięć szwankuje)
Essence of Might= Heroism+ Red
Essence of Intellect= Stone skin+ Blue
Essence of Personality= Restoration+ Blue
Essence of Endurance= Supreme protection+ Yellow
Essence of Accuracy= Bless+ Yellow
Essence of Speed= Haste+ Red
Essence of Luck= Super Resistance+ Purple
W dwóch kolejnych częściach proces tworzenia jest znacznie trudniejszy. Żeby tworzyć te mocniejsze, trzeba mieć umiejętność Alchemia na odpowiednim poziomie.
Mikstury eksperckie
Bless= Red+ Green
Haste= Red+ Orange
Heroism= Purple+ Red
Stone skin= Orange+ Yellow
Cure insanity= Green+ Orange
Harden item( przedmiot nie może być zniszczony)= Green+ Yellow
Preservation (jeżeli nie posiadasz tego czaru, to jest niezastąpiona)= Orange+ Blue
Recharge item= Green+ Blue
Remove curse= Green+ Purple
Remove fear= Orange+ Purple
Water breathing= Orange+ Yellow
Mikstury mistrzowskie
Accuracy boost= Stone skin+ Orange
Air resistance= Haste+ Shield
Body resistance= Recharge item+ Stone skin
Cure paralysis= Stone skin+ Green
Divine cure= Harden item+ Cure Disease
Divine power= Recharge item+ Harden item
Divine restoration= Stone skin+ Shield
Earth Resistance= Stone skin+ Heroism
Endurance boots= Shield+ Purple
Fire resistance= Harden item+ Haste
Flaming potion= Stone skin+ Purple
Freezing potion= Shield+ Orange
Intellect boost= Harden item+ Green
Luck boots= Heroism+ Shield
Might boots= Heroism+ Yellow
Mind resistance= Recharge item+ Heroism
Noxious potion= Recharge item+ Orange
Personality boost= Recharge item+ Green
Shocking potion= Heroism+ Orange
Speed boots= Hast+ Orange
Swift= Shield+ Green
Water resistance= Harden item+ Shield
Arcymistrzowskie (od razy przyznaję, że w siódmej części kupowałem mikstury, więc zostały tylko recepty).
Pure Accuracy= Stone skin+ Orange+ Green
Pure Endurance= Shield+ Purple+ Green
Pure Intellect= Harden item+ Green+ Yellow
Pure Luck= Stone skin+ Shield+ Green
Pure Might= Heroism+ Purple+ Orange
Pure Personality= Recharge item+ Yellow+ Purple
Pure Speed= Hast+ Orange+ Purple
Slaying potion= Swift+ Stone skin
Stone to Flesh(zawsze miejcie ją w plecaku)= Cure Paralysis+ Heroism
Dla dobra waszej postaci, radzę zapisać grę przed eksperymentowaniem.
[/blok]


Autor: 26


Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

ZAMKNIJ
Polityka prywatności